igår!

Asså sorry för de dära:P HAHAHA jag vet inte vad som flög in i mig. men ja tkr de e rätt
snyggt att skriva här i mitten som jag sa också=)
men de e löjnt=)
Jag har så tråkigt nu dårå
fyfan:P
ååhh stör mig fortfarande på det där jävla ordet, palla att jag ska börja med det nu också.
Det vill icket jag.
men idag är det 1 april. och jag har redan gåt på ett jävla skämt.
PALLA DIG FELICIA!!!!
jävla unge. hon lurade mig. att hon skulle gå om ett år. sicken padda fyfan!
och ja gick på det först:O omg. Vet att hon e bra i skolan vafaaan:O hahahah
JAG är trög =) de vart mogon. kl va typ halv ett:O hade vaknat ente så lång tid innan.
unge!
men aajjjjaa. nu ska jag inte skriva här mer. kyss på dig<3


Kommentarer
Postat av: jaqueline

haha april april din dumma sill

2009-04-01 @ 21:51:35
URL: http://[email protected]

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0