Efter filmen!

Efter ja hade sett filmen stacka jag ock mötte Andreas. för att jag skulle hämta Felicias tungstav.
De va trevlet:D mohamed ville ja skulle ha med min skejt board. men de fick han drömma vidare om! haha
Charlotte kom också =)  för hon och jag skulle leka idag:D Träffa hennes sist i Fredags, men då åkte hon till Holland. jag ville ju också det mannet. fyfan:D hahaha.
Vi lämnade Andreas vid bron och han åkte vidare hem till sin flicka. Angelica då ju=) så åkte jag och Charlotte hem till henne. för jag skulle se på lite bilder från Holland. så roliga bilder. hahaha. Det var trevligt. så skulle jag visa Charlotte piercingen som Felicia skulle få och Charlotte tyckte den va snygg=) klart den var de hahaha. ja e rolig nej de e jag inte men ändå. Efter vi checkat bilderna så noppade hon mina ögonbryn fyfan va de gjorde ont ska jag säga. hahaha hellre så vaxar jag än noppar. fyfan för noppa!!!
Så sjusade Charlotte mig på hennes cykel hem, så kom jag in och skulle visa min mamma och Camilla piercingen. MEN DEN VAR ENTE DÄÄR!!! men palla det lixom. fyfan!
men sen kollade Charlotte hemma hos sig. men nej där var den ente.:O höll på att dö!
hon bara - kolla utanför dig så kollar jag utanför mig.
så kollade jga utanför porten så låg den där. fyfan vilken tur. HAHAHA
ajja
men nu ska ja ente störa kyssar


Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0