sovis:D!

HEJHEJ och god kväll alla små ruttna ungar som läser!!!!



Idag vaknade man upp hennes hos Estelle, hon bara Jennie ,  vi måste göra läxan.
ååh skadad unge:P hahahaha och kl 7 på morgonen men skulle upp då men endå:P
bussen skulle gå tio i fast den kom typ 3 över:O palla det, men vi kom inte försent till skolan
men endå.       

Kallkök idag första gången vi gjorde nått i år där:p idag höll jag på med fucking sill jävel, som mina händer
luktade skit, omg. Jag gjorde senapsgravadsill och stekt nått sill:P skadat. Jag vill ju också göra något gått=)
som Estellehon gjorde daimtårta de vill jag ju också ha ju fan:P hahaha
men nu orkar ja inte skriva här mer, men ja skriver kankse i kväll får se om jag orkar.

HEJDÅ BARN:)

en ful bild på mig det gör nog inte så mkt:P

Kommentarer
Postat av: Estexx^

KLart man måste gör läxn ;)

Haha fast den vet ju inte om den blev god eller inte ju :P

2008-10-16 @ 17:26:26
URL: http://estexx.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0