halv två på en onsdag!

HEJ ock god kväll!

I morgon börjar jag och min klass i kallkök ock på onsdagarna ska vi börja kl halv två, fedt najs fast vi slutar ju förstås halv sju:P haha.. Men ja, typ de kommer ju vara mörkt endå när man kommer hem, kommer kännas lite knäppt:P haha.

Men ja nu ska jag fortsätta att plugga på min matte, måste göra klart uppgifterna har ju prov på tisdag. och på måndag har jag prov i svenska och jag har inte ens kollat på pappret vi ska plugga på och vi fick det förra veckan.. haha
Men skriver nog igen i morrn =) hej hopp negersnopp

Kommentarer
Postat av: Estexx^

Ja så pluggar du åt mig tack ;) <3

2008-10-15 @ 12:47:16
URL: http://estexx.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0