Helgen

Fredag - Var man med Jacke på dagen sen gick hon hem för jag skulle ner till stan och träffa Philip. Se på bio:D vi såg låt den rette komma in. Den va sådär, ibland va den bra och ibland inte. Ladda ner den istället för att se den på bio, men den e värd att se endå:P rolig pojke som den handlade om. haha Sen fick vi springa till bussen harre, mina knä dog ju har ju lix problem med dom:O orka det!!!  Men vi stack hem till mig och och lookade på tv sen somnade vi.. Vaknade upp på Lördag -  vaknade, jacke kom hit :D så färgade ja håret, vill ju ha vitt fast de funkar inte:O palla. men ska nog göra det hos en frisör.. Sen vid 3 åkte ja o Philip till stan för vi skulle hem till honom.  Vi var där vid fyra, vi kollade vilken film vi skulle ladda ner . så de blev The departed (stavning)
 så vid 6 kom gästerna som Philips mamma hade bjudit dit:D vi hade trevligt och så:D deras unge heter också Jennie:D precis som jag:D haha. dom åkte typ hem kvart i ett.
så då började jag o philip se på filmen vi ladda ner så vi la oss typ 04:40 typ haha.. vaknade kl 12 på söndag - vi har inte gjort så mkt idag typ, kollat tv, slappat myst:d grr<3  Men är hemma nu, bebis kom hit<3

fast nu e ja klar :D hejdå<33

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0