Yippiecajaoe!!

ESTELLE SKA BO HOS MIG FRÅN SÖNDAG TILL TISDAG<33333 hihihhiihihihihihih


At work it was ruff:P hahahah skit jobbigt fyfan. hahah.. Fast ja I NEED THE MONEY:D I WANT THEM:D.. Typ Teddybear han e kul:D i morgon ska ja och han va i öråkra o fixa things där. Han får göra allt:P han e stor.... (gammal19)
Så ja låter han göra allt:D hih...
Han och Anått heter nått med Enått hahahahh... men ja säger Anått. Men ja dom e snuskiga:O drar snuskiga skämt. hahaha sjuk
och ja o Ted fick reda på att Anått har haft sex med en hora. Och han betala inte. hans knep... vi ska ha sex hela natten så får du dina pengar.. annars inte.. så typ somnade hon tjejen.. så smög han ut mitt i natten utan att ge pengar. Efterbliven de va för 40 år sen:P då var han23 . skadad.
Vi har haft de kul idag.fast jobbigt. MINA ARMAR:O hahhahaha

Anått  - Han trodde han ägde hela jävla gatan den pellejönsson, HAN ska nt retas med mig inte....
Jag - GAAAAAAARRRRVVVV HAHAHAHAHAHH

DET GÅR ÖVER NÄR DU GIFTER DIG SA HAN SOM SKET I VASKEN:DDDD
jja nu pallar ja nt skriva mer. Pusshajgåttfolk


Kommentarer
Postat av: estelle

ohh ja att jag ska ! :D:D:D <3<3<3<3<3

2008-06-11 @ 20:05:49

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0