Todaay is it a sunny day

Vatt med sötnos idag, de var massa mys:)
Mamma och Pappa kom hem idag, hade köpt ett linne te maj:D en tjej på så står de " hug me or i shall distroy you!" massa najs:D
Snart marabou dax med Jacke, i need 6 kr:) fast ja de tar ja av min mamma. Hon e snäll:D
Jag vill till stranden, jag vill bada jag vill
blö i morgon är det jobb, pallar nt igentligen börjar kl 8 slutar 16 fast tror de blir tidigare för de e första dagen:) hahahahah. Jag vill bada:D
Och Philip & Jim ska till Malmö. Philip ska köpa ett heartagram halsband om de finns för de fanns på deras sida:) hahahah. 250 typ kostar de ÄKTA silver mkt najs. Sen efter jag slutat ska ja träffa honom o han ska ge mig halsbandt:) FATTA SÅ GLAD JAG E ASSÅ:D

skriver om hur de gick på jobbet i morgon . PUSSHAAAJ<3

Kommentarer
Postat av: jaqueline

oho, måste se halsbandet sen =)

2008-06-08 @ 20:53:20
URL: http://musorsoutfit.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0