Tjolahopp

Tjolahopp

Philip sov hos mig:) mys
Jacke kom halv sex i morse så knackade hon på mitt fönster, så rädd ja blev:O våga inte kolla men sen skrev hon att de va hon på sms.
så hoppade hon in genom fönstret , de va öppet då om du e trög och inte fattar.
så sov hon här till
kvart över nio ungefär, stack tjugo i :P hahah Skadad unge:D

Sen åkte Philip halv fyra:/ ville vara med honom mer, min bby ju<3
men åkte med honom ner, mötte Estelle
4 som ska bo här till tisdag:) yäy i´m happy<3 love you flicka:D
hon hota mig nyss - "jag ska ligga och kolla på dig hela natten" rumpa e hon:) yäy

Saaaknar dig Philip, du fattar nt:/ saknar dig så mkt.... och när får ja träffa dig igen? vill hela tiden bby.

Hejdå

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0