Midsommar

Mötte Philip halv 2 i stan, tog bussen hem direkt, gick och handla glass och grädde.. kl blev halv tre när vi gick ifrån affären, ja bara shiit. vi sprang hem. fixa mig på 10 min:O harre. Jacke hämta upp oss på parkeringen.. Hon körde jätte bra:D

Ödåkra - var hos Jackes gudmor, så söööta hennes flickor är:D
Elin, sanna och Linnea:D skit söta:D
åt och allt där. Jacke , Elin och sanna badade i poolen som var 17 grader:O ja skulle dött :O
kom in sjöng sing star :P hahahahah
Jag och Philip skulle ta bussen 22:11 faaast det var på fel sida av gatan:P så vi vänta på fel sida.. och de stod att den gick 38 :P så vi gick in igen, kom ut halv , så kom bussen 38 fast va de till STATIONEN. vafan:P haha
sen gick vi över på andra sidan , så kom en buss fast den gick bara till väla:O sen fick vi vänta yttligare 30 min typ, fast vi sjöng och sprang över gatan fram och tillbaka:D hahaha
JAG OCH PHILIP O JACKE OCH LINNEA:D.
bussen kom så efter några stationer hoppa fulleungdommar på, sen nästa kom yttligare sånna.. Jag o Philip hoppa av vid barnnenshus och gick hem:D
AND va kvar:P lasse heter han , han och sin jävla and mellan tårna. han säger ja hade de:Phan e störd:D fast kul :D  hans fästmös dotter gillar TOKIOHOTEL:o HAHAHAHAHAH...
kl blev sent, ja och Philip gick in på mitt rum. Somnade'



SEN HAR JA LEKT MED MIN BEBBYYY HELA HELGEN<3333333
ÄLSKAR DIG PHILIP GAPINSKI

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0