Jobb Jobb Jobb

DET E TRÅK:p Fast Ted e fedt kul:D hahahah Typ han gillar sån gammlinga rock:O hahaha o han e 19 han e kuwl.
Typ de vanliga, Såååå snäll Anått ääär :D han köpte glass till mig på TH :D 3 kulor för tio :D hahah så snäll endå:D Jag blev massa glad:D  och Jag fick en coca cola av en tant:D snällt:D
Typ var i ödåkra med:P hahahah..

Efter jobbet stack jag till knutan träffa Sarah, Angella och sebbe. sen kom ettan och moa som skulle hämta en kompis från stockholm:D hon kom hit:D coolt... gick dom tre. så var de ja Sarah , sebbe , Angella ,Jessie och spexxi;D
Så söta Spexxi o Jessie är:D  lycka till på er:D<333 Sen kom min beb
biiis:D så åkte vi till mig och myste lite<3 sen åkte han hem 19:44 :/ ville nt de, men han va tvungen:/ ÄLSKAR DIG GAPINSKI.

Så duscha sen nu här:P hahah

Kommentarer
Postat av: Estelle

Jobba hårt för dina pengar :D

2008-06-10 @ 21:19:11

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0