I HATADE MIN FAIL MOBIL

Igååååår hade typ all musik försvunnit skit pallit.. Sen skulle ja se om dom var borta så  var dom de:O.. sen koppla ja in den i datan ALLA låtar fanns kvar så koppla ja ut den och kolla om dom fanns där MEEEN NEEEEJ de gjorde dom inte så jag kastade den i väggen så kom dom tillbaakaa: yäääy..sjuk.


Typ kl 1 ska jag åka till min kära
bror Pippi Långstrump (Jimmie).. I neeed to spela WII:D de e så jävla fedt kul:D hahahahahah. skit kul e de , lite geek fast de e kul:D yääy

Sen typ tror Philip  att han e här 6 - 7 ja längtar som fan min baby ska sova hos mig:) så glad jag är istället<3333 Jag älskar dig min kärleks unge: du e så underbar<333

jag vet nt vad man ska göra efter Jimmie när man väntar på bby.( fast j
a datan blir det nog haha. kommer  kanske kanske skriva när jag kommer hem ifrån Jimmie men vet inte om jag pallar då hahaha..

men min snutte e ju nog smart:) han tappa ett glas så tog han upp den så skar han sig i två fingrar hur smart e han?
 men jag ÄLSKAR honom endåååå<333333 han e min :) nt din hahahah.. min min
min min min min,<333333

meen ska nt skriva meer hejdåsnuttebarn<3


Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0