HIM E BÄST

Idag vaknade man kvart över 6. Estelle sov din tolle  hon börja jobba 11, RUMPIS =)
satt i linserna kvart över, gick o la mig till 06:38 så sen kom Erland och hämtade mig kvart i.
Då stod jag o rensade rabatter
 
hela dagen, mådde fan helt konstig, typ asont i magen, svim färdig, yr och ont i huvudet och sånt. Känner mig fortfarande sån. Fast måste jobba PENGARNA som kommer sen fyfan(: shopping shopping:)<333
längtar:) shh säg nt de till philip ska köpa två skärp=) har sagt de innan fast  så säger han bara nej, men jodu ja ska:D för han ska köpa en parfym ja älskar till mig när han åker till Polen:D måste ju betala tillbaka till honom=)

Men nu sitter ja här, ska städa fast ja orkar nt, de e mkt:P ska plocka upp en massa, damsuga och damma. Men åååh ja har fan städat hela dagen (eller ja städat och städat , rabatter) haha.. Men jaa de e dags, mitt rum e katastrofalt. Min mamma bara-  de e som tredjevärlskriget där inne:P hahah Men hon e snäll, hon plocka upp kläder som skulle tvättas. Duktig mamma:D Tack:D
Fast de e endå mkt som
ska göra.. haha orka.

Men nu ska ja dra mig, hajdå pleople


Kommentarer
Postat av: jaueline

haha ska inte säga något till philipeee :p

2008-06-16 @ 21:07:19
URL: http://musorsoutfit.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0