boobis

Tjabba dabbo doooo!!! cykel sko:P

Igår sov bby hos mig, så vaknade jag halv 7 och den geten to e sju:P hahahah.. men ja 20 min:p MEEEN ENDÅÅÅ!!
Så stack vi till stan, han skulle hem och jag till Ödåkra (jobba)
Så jag jobba helt själv, Erland o Ted va nt dääär:O så hade tråk fast 5 h gick fort. jobba det.  Sen kom Erland typ vid 13:00 så kändes de som om de tog typ hundra ååår!!! fast vi stack 15:15.. Så såg Ola oss (chefen) men vi såg inte honom så synd,  så när jag var ute med  Jacke och Estelle så ringde Erland så svarade min mamma så hade Ola typ varit skit sur på oss:P hahah äeh han e rolig..

Men Estelle och JAAACKKEELLIIIN. Så var vi hos mig såg på "våra värsta år" med mina föräldrar:P hahaha. Men de pallade vi inte så vi stack ut.. cykla till stan Estelle ville nt ha min mammas cykel den va för stor . och hon e liten:D hahaha aweee. Jackes pappas tjej fråga om Estelle va min lilla syrra så söt :D haha... skit kul. och PASSO ungen e rädd för mig:O säger INGENTING när jag är i närheten fan hemskt.
Men väl nere i stan så träffa vi Adam och Sebbe tror ja han hette, dom skulle till gröningen så vi hänkade på men vi va inte där alls länge, kallt och shit. Så cykla vi hem, dooog när vi ledde cyklarna uppför en brant backe. Skit jobbigt fan:/.. vid norrvalla fanns det vattenspridare ja o Jacke ville springa igenom men nej de gjorde vi inte...
Nu börjar jag få kramp i armen. pallar nt skriva
hejdå pluttedutte

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0