18/06-08

7 MÅNADER <3333 HELT JÄVLA UNDERBART!!!! PHILIP GAPINSKI JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN ALLT<3 MIN KÄRLEK<3

Jobbade idag, men sov mest i bilen:D shit så jävla trött jag var istället:/ fast de e bra slapp jobba:D klippte bara gräset eller ja Erland gjorde de på en maskin man sitter på, och man måste ha körkort till den:O hahahah skämmigt.
skippa rasten vid 9 och lunchen sluta tidigare:D najs majs..
väl nere i stan vänta på Philip i 10 min, så kom Adam och två tjejkompisar.. Han vänta med mig:) ville säga hej till Philip. När Philip kom åkte vi hem till mig och hade det mys:D 7 månader idag ju=)  underbart<3
Åkte tillbaka till stan 19:00 va där kvart över, köpte cola abdul:D
och sen gick in på knutan, hans tåg var försent kom 38 och min buss varförsent 41;p nojigt:P ahahah.. AJJA, på bussen hitta man Robin och andy efterblivna:D
Hoppade av träffa Evelina, snackade kom utanför
oss, Mathilda jobbigaste ungen ever , hon ville krama oss fast vi bara putta bort henne..
jag - Mathilda du luktar bajs
mathilda - neej de gör ja inte alls.
hahah
Evelina sa att dom typ brukade springa efter hennes bror micke, typ ta på honom och plinga på dörren hemma hos dom och sånt. efterblivna ungar ja svär....
HEJDÅ GEEKS<3


Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0