Philip Gapinski

Vet du hur jävla underbar du är?
Vet du hur mkt jag älskar dig?
och hur jävla mkt jag saknar dig nu när du är i Polen?

När jag är med dig är jag världens lyckligaste tjej, och när jag är utan dig är jag ingenting.
Jag saknar dig något fruktansvärt!
Philip bara kom hem till mig nu,, snälla?
Vi båda vill träffas igen och vi ska de den 24 men jag kommer nt klara mig tills dess.. Du åkte ifrån mig den 11 halv tolv på för middagen... Jag ville inte att du skulle åka så tidigt ville ju ha kvar dig hos mig tills ni skulle åka vid sju.
Och idag är det en speciell dag, den 18/7 08 det är vår 8 månaders dag, och jag sitter utan dig!
Tur har jag Estelle som är väldigt underbar mot mig!

Philip du vet att jag älskar dig mer än allt på denna jord . ÄLSKAR DIG!!!!

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0