Maxi!

Fråga Jacke om hon ville, hon palla nt. Fråga Johanna hon sa ja:D sen kom jacke där JAG VILL :D MAAXIII :D typ.
Så jag cykla hem till Jacke stjussade till Fredde hon hämta sin cykel vi cykla till maxi . Johanna bara - sååå seega nii eeee ja har fått vänta i 10 min. hahaha vi brukade vänta i 30 min
väl inne på maxi hade vi kul , skratt skratt och köpa godis.
när vi stord i kassan så killen som va där trodde vi va helt cp. ja skrattade som fan. hahahah skratta åt mig när ja typ tappade ut alla pengar (mynt bara)  när ja skulle stoppa i dom i fickan på bussen. till o med han i kassan skratta:op hahahahahahah o mkt mer :D Johanna e cooling, Jacke e tuffing och Jennie är båda två:D hahah

Kommentarer
Postat av: jaqueline

haha men du e nog frisk ju :p

2008-07-14 @ 21:43:52
URL: http://musorsoutfit.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0