mår dåligt utan dig!

Älsk
Philip kom hem!
Jag vet att du inte kan, men du vill det vet jag!
Om ja hade fått åka själv till Polen hade jag redan gjort det. Jag vill vara med dig. Fast de går inte:( tyvärr
Längtar som fan tills du kommer hem. Du är verkligen det underbaraste jag träffat, jag är så jävla glad att det är vi två älsklig!
Jag vill vara med dig, längtar som fan tills den 24 för då får jag träffa dig igen mitt livs kärlek!
min största kärlek!
Det e dig jag alltid drömt om! Jag tänker på dig hela tiden, kan inte sova , jag gråter jag vill till dig. Jag vill nt må så här utan dig! Varför är det så svårt? Varför så svååårt? varför? jag älskar dig med hela mitt hjärta , min själv hela mig,.
Du är så fin!  Så vacker! Det tycker jag verkligen PHILIP KOM HEM!
JAG ÄLSKAR VERKLIGEN DIG JÄTTE MYCKET!!!!<333333333

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0