Helgen=)

Helgen har bestått av Philip, Philip och yttligare Philip<333 jacke och philip sen Philip och Angelica sen Philip och sen bara Jacke tills nu:) massa mys<3

Massa mysigt med Philip... vi lekte hela helgen.
 Fredag - Vaknade jag upp med Angelica, eller ja hon sov på min soffa:P ahaha
Vi lekte, åkte till stan, hon åkte hem.  Jacke ville träffa mig, hon kom ner, vi väntade på Philip.. När Jacke kom satte vi oss vid trappan vid havet. Sen gick vi till Mc och köpte glass sen gick till trppan vid havet sen gick vi på toa sen gick vi till trappan igen:P hahaha sen gick vi o kolla affärer.  sen trappan.. Gick till Sarah , nelly och två andra nemo tror ja hon hette och hennes pojkvän.. Gick med Jacke till bussen, ja gick till Sarah och ligan gick till mcdonalds haha... Sen kom min kärlek. Vi åkte typ hem direkt när han kom. Vi skulle äta Grillat mkt gått:) och ja o bejb hade mys seeeen;D<333 men Jag och Philip bestämde oss att gå på bio men nej de blev inte av ja var nt säker på filmen:O hahaha så de sket sig ska göra de i veckan:D

Lördag - Gick upp vid 10, åkte iväg till stan med Philip och Jacke vid 11. Philip skulle se om en guibbe kunde laga hans ipod i en affär i stan fast de gick inte :( synd , fasdt de fannas en annan sak man kunde ha för att ljudet skulle fungera.
vi gick till stranden o hade mys, fast VATTNET var skit kallt harre gud:O
så vi var där typ 2 h. Gick till mc där efter, och köpte där:D sen typ åkte vi hem. Jacke skulle grilla med sin mamma och några andra.
så jaoch Philip var hos mig själv:D mamma och pappa skulle iväg till Bosse så dom sov över där'.D
jag och Philip kollade på film typ mkt:P sen sooov daaaxx!!!

Söndag -  Vaknade med kärlek brevid mig, de e mysigt! Sen vid 12 kom mamma o pappa hem. Så vi typ gjorde nt så mkt.. åkte ner till stan vid halv 2 för angelica skulle komma, sen åkte vi hem sen efter 45 min åkte vi tre ner igen:O haha sen åkte Angelica hem, så gick Philips tåg efter 20 min så åkte han hem.. sen åkte ja hem till Jacke så fick hon lite damp på sin vettenpipa hon fick ingen rök:P hahaha så vi stack till mig så åt jag sen cyklade vi ner till stan och köpte kol och tobakt till hennes vp.. Vi åkte igenom gröningen mysigt:) cykla hem sen så nu sitter ja här
fast ska dra mig tillbaka . hejdåå<3

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0