23 juli 2008

Philip

Idag kommer Philip  hem, fast senat! typ vid 10 - 12 så ja vill ju klart åka dit och träffa honom i Bjuv, men han får nt ses:/ nt idag , bara i morgon=)
Så i morgon ska jag få träffa min lilla blondie boyfriend! he is cute<333 and i love him alot<3
Har varit utan dig i 12 dagar , helvetes dagarna, fast jag har haft Estelle som fått mig gladare. Fast ja har tänkt och saknat dig varje sekund älskling! Du ska veta du har alltid mitt hjärta det är ditt. Jag älskar dig mest av allt på denna jord älskling!!!  Philip Adam Gapinski <3<3<3



Tatuering! YÄY

Ska kanske tatuera mig idag =) ikväll. Men ente helt säkert bara kanske =)=) hihi
ska nt ha stjärnorna på magen på höften för tänk om ja blir smal så ser de jätteroligt ut:P hahahah
så ska ha två jämnstora stjärnor på ryggen, skulder bladen=) mkt snyggare:D haha.. jag vill som fan nu!
mamma e där ute med Gabby för att kolla om han gör snygga grejer isf gör ja det i kväll antagligen! kanske om han tatueraren kunde i dag så blir de säkert att ja gör de! Fast mamma e dum hon vill också göra idag, fast har hon väntat över 20 år kan hon vänta lite till hahahaha.. Fast ja vill:D mkt mkt mkt =) vill innan  PG kommer hem :D isf ska ja visa honom:D e skit nervööös! Äntligen ska jag göra de! och detta har ja velat gör ett tag nu fan!


HOPPAS
HEJDÅ

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0