Skola på en Torsdag?

Jap idag va Jag och Johanna och alla i Hotell och restaurang och livsmedel och ja allt det dära på hälso kontroll, dom som börjar ettan ska göra bajseprov:P hahahahah men de gjorde ju endå vi förra året:P hahaha de va kul då (på toan johanna) men hon va ju klart där inne själv, hon gjorde det inte hemma så hon gjorde det i skolan nog smidigt. Men de gick.
Fast idag typ frågade hon litta saker sen fick man gå. Hon tyckte mina naglar var fina förutom mitt nagellack:/ haha (skolsköterskan) elakt. Jag och johanna gick till bussen, de stank katt kiss:o och de va en kille som stod vid oss. Men typ när vi kom till söder fanns de plats så vi gick och satte oss på två lediga platser sen kom då knutan som vi skulle möta min bebis<3 Johannas tåg gick 43 så vi fick gå till den, hon stack. Hejdå Johanna, see yaa on monday!
Jag och Philip stack hem till mig. Vi satte oss vid datan skulle visa en keps ja ska kanske få =) den e skitfin. bild längre ner. Så ska ja ha den då:P så ja. Eller ja kanske. Sen så snackade ja med min brors tjej Karin för hon skulle beställa den.
Så åt vi sen mös, sen typ ringde Felicia angående i morgon. Hon ska pierca naveln så skulle jag med henne. men ja .
Jag och Philip åkte ner till stan så träffade vi nicolai som vi gjorde innan men va tvunga att gå när vi träffa honom när vi skulle hem. men sen träffade vi ju honom igen när Philip skulle hem till sig. haha nicolai bara - kolla dom bara dissar. eller ja nått sådant sa han:P haha rolig pojke. me like his hair:D Sen åkte jag hem och satt vid datan,senare blev det ghost whispers (stavning) med mamma o pappa. Skulle äntligen se en efterlängtad film 10 orsaker att hata dig. så satt ja på min tv det gick 20min tills den stängdes av . JÄVLA CP nått med bildrören.
men ja gick in och satt mig i stora rummet med en tallrik glass.
men nu orkr ja nt skriva men vi höres:D

bilden BTW


Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0