Hoy! = idag på Spanska, fast H:et uttalas inte

Idag - Vaknade kl elva, skulle gå till bussen vid motorvägen på berga skulle till Familia, ja gick dit kvart i.. Bussen kom 18 över skulle igentligen komma 16 man kan klaga på 2 min haha..
Så hoppade ja på, tryckte ner mitt kort de funkade alldeles utmärkt,
sen buss gubbjävlen bara - Hallå vart ska du!
 ja bara  - hyllnge .
 han bara - ditt kort fungerar inte här , detta är den sista busshållsplatsen för ditt kort.
Jävligt oförskämd var han.
jag bara-  ehm ja har åkt härifrån innan med mitt kort så och den funkade ju.
han bara - nej antigen får du betala eller hoppa av,
så ja va ju tvungen att hoppa av för ja hade inga pengar på mig.
JÄVLA GUBBE , fatta så arg jag var!!!!!!!!
så Mamma var skit snäll och körde mig ut.. Träffade Phelep där, så gick vi rundor .

Dagens köp

Scharrutiga vans röda (ejäkta)
3 thishirtar
en svart , en typ rutig , och en med typ skor på eller ja tryck.
Sen åkte vi hit och myste lite, sen gick vi till affären o köpte glass sen hem till mig igen efter någon timme så  kom mamma hem så åt vi mat, sen myste vi igen<3
sen  halv nio åkte vi till stan, för annars går den prick men då skulle Philip missat tåget nt najs,, ja åkte hem 10 över 9 sen kom ja hem o titta tv, och nu sitter ja här och orkar nt skriva:P
PUSSSSPEEEPPPSS<333

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0