hej hopp gummi snopp

hejhej
Just nu ligger jag i estelles säng, eller ja bäddsoffa haha.
hon sitter i köket och snackar med en som bor i detta hus o h hennes rumkompis
jag e kissi fast jag vågar inte gå ut :O hahah lite feg e jag all!
Ska nog hem snart för ja de börjar bli sent (enligt min mamma) hon e knäpp.
När jag kommer hem vettefan vad ja ska göra.. åker ju klart bussen, de tar tap 30 min att åka hem. Tur att jag har med mina hörlurar..=)=) och min kära Philip att snacka på sms med=)
nu tkr ja bara att Estelle ska bli klar så jag kan gå och kissa: hahahaha du fattar nt omg kissar ner mig snat fan:O
nu fick man ett sms av min kära mor som undrade när ja kommer hem., hon e altid sån en hönsmamma. hah
Men nu typ orkar ja nt sitta här mer. för Estelle har en bärbar data som ha hatar för tagentbordet är ju platt som ja igentligen hatar för man skiver bara fel hela jävla tiden. hahah
men kanske skriver ja ett blogg inlägg senare om ja palla sätta mig vid datorn när ja kommer hem. men hejdå peeeeps så ses vi:D =)=)

BTW : ja har fått min keps=)=)=))))

Kommentarer
Postat av: Estelle

Bara för att jag älskar min data :D

2008-08-29 @ 20:52:39
URL: http://estexx.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0