Fredag 22/8

Hej!
Nu ska ja börja bli aktiv här på bloggen, asså mitt rekord att folk vatt inne på min en dag är 40=) kanske lite för er som är riktiga bloggare haha.. Men för mig är det mycket. Och jag hoppas på att fler ska besöka min sida.

Asså finns de någon som kan göra om min blogg? så den blir snygg? haha min e skit ful och ja vettefan hur man gör så den blir snygg. Men ja...

fredag - Jag  ska till stan 15:21 ska ja ta bussen ska träffa Felicia kl 15:50 sen ska vi gå till gecko för hon ska pierca sig, hon e typ livrädd. idiot. de ska hon inte, de kommer säkert inte kännas. Hela tiden i telefonen. gör de ondare att tatuera sig? ja bara - eh ja klart. hahaha de gör nt ont att pierca sig fast tatuering känns. Men hon e liten,. hahaha
men ja,. sen efter vi varit där vill hon handla kläder haha. sen ska vi hem till min kusin Linda hennes faster.  Så ska vi käka, sen ska ja träffa min Phillepille<33

hejdå geeks<3

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0