Bror! Emanuel! Karin! <3

Vaknade upp med Älsklingen! De e så jävla underbart att vakna upp med den snyggingen<3
Vi vaknade halv 11 :O  sen gick bussen 06 så skulle Philip ta tåget 11:36 han skulle vara hemma vid tolv, dom skulle iväg.
Så jag åkte hem till bror som vanligt. Så glad Emanuel blev när han såg mig: han log och skrattade hela tiden så jävla söt den ungen är jag svär. skit söt:D
Jimmie var glad han visade upp sitt nya kök, dom har gjort om de i typ 8 dagar:D men dom e nt helt klara än , och han vill också göra om toaletten på övervåningen! Så han ska göra de efter han är klar med köket, senare ska dom göra vid väggen ner till nedervåningen fast de blig inte än tror jag,

När ja kom dit var klockan typ lite över 12,  Jimmie visade massa bilder från dom var på en sån djurpark någonstans kommer nt ihåg var. skit ballt,. giraffer, tigrar, getter, elefanter, zebror , apor, kameller och massa andra djur hahaha grymma djur:D Fanns biler på Emanuel han verkade verkligen gilla det stället:D smajlade hela tiden! söt unge<3 efter vi hittat på lite hemma hos jimmie så åkte vi till stan vid 13:05  och skulle hämta karin:D
Åkte hem och va lite där:D sen efter ett tag körde Jimmie mig hem och ja åt mat, och sen satt vid datorn sen gör ja nte ett skit. hejdå


Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0