Naails!

Heello :D
som sagt innan hade jag ju gelenaglar :) Men nu e dom borta! Igår så slog jag i ena fingret i väggen så den bröööts :( Naglen så. ååh så jävla störrigt att gå runt där med nio fina naglar och en helt loffe.. Så idag tog jag av allihopa och nu har mina enga vuxit en hel del och nu e dom långa och rosa:D Saknar dom redan bara efter några timmar. Men nu skriver man inte fel på tagenbordet hela tiden speciellt inte på mobilen heller. Det gjoorde jag hela tiden när jag hade mega långa naglar! men de e ändå sköt att de e borta! :D

jag vill kunna skejta mkt bättre än vad jag kan! i morgon ska ja tjata ut johanna så vi ska bada sen skejta igenom gröningen random sak men kyss

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0