TUNG PIERCING!!

Hej! . Asså idag har ja varit så nervös att de skulle göra ont!
Men när han tryckte i nålen i tungan kändes det inte alls!
haha. typ skakade jag skit mkt och sånt. haha ja e mesen innan det händer fan. Typ när ja låg där så höll Johanna mig i handen. Fast typ de va Johanna som tryckte ihjäl min hand. Asså det ska ju vara jag som trycker men NEEEJDÅ de va hon som gjorde det istället. så rolig.
haha. Hon bara - Jag är också nervös bara för att du är det.
så söt:D
haha Patrik på sms . Mmm, pizza:D
jag bara - Gee mig:D
 han  bara - nej, du har piercat tungan kvinna!
Jag bara - och? äta kan man ändå.
hahahahahah, vet ja har sjuk humor asså. fyfan:P

Så efter när man kom hem satte man sig vid datan och började snacka med Charlotte så nu är jag med henne=) hon käkar df jag sitter här vid datorn. Hon är väl snart klar hoppas jag för min fot börjar somna:P haha

Men vi synes:D Det kommer upp en bild när jag kommer hem. Pusshejs<3

Kommentarer
Postat av: jaqueline

glöm inte lägga in bild på tungan, är själv sugen på att göra det haha. fresten , min nya blogg. :p

2009-02-28 @ 16:07:00
URL: http://jaqlins.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0