Helgen

Kl halv 6 på kvällen i Fredags åkte ja hem till Fredrik=) vi hade sköj =)
Heeeela hans familj är jättesnälla ja svär =) han bror e skit kul =)
Han mamma bara - hur gammal är du?
ja bara -  jag är 18
Fredriks bror andreas bara - VAA:o? hahahah
så roliog så började alla skratta hhaha
skit lul =) de va de då =)
haha

Sen på lördagen sov  jag hemma hos felicia till idag =)
sen åkte ja till bussstationen och satt där själv. så kom det in en gubbe och satte sig brevid mig och sa- vet du varför jag kommer in hit och sätter mig?
jag bara - nej?
han bara - för de är ett minne, år 1930 tillverkades jag i ett litet hus här bakom oss.
hahahaha som ja började garva


ajja nu orkar ja nt skriva mer. pussh<3

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0