Helgen totaaaal bäst!!

 

Fredag - 
Skolan var helt okej, fast tappade min kula till piercingen:o som vanligt hitta ej den:/ ...
Åkte halv fyra till Lund. Fyfan va ja var rädd! Asså ja hatar att åka tåg helt själv:/ de e hemskt asså....
Jag satte mig så man kunde se på den saken där de står vart man är.
Så var det en fyra plats så typ hoppade det på 3 män och statte sig brevid mig, så på andra sidan på fyra platserna så satt sig deras kvinnor. Typ männen va lite påverkade. Dom prata lite högt. och jab hade rätt hög musik på min mp3 och endå hörde man dom, så sa det ena nått till mig, så hans kompis bara - hon kan inte höra, hon har sånna saker i öronen, så tog ja ut dom och snacka lite haha.
Så sa den ena att han var lärare å sånt. HAHAH jätteroliga!
Så hoppade jag av - så träffade ja Felicia:D så gick vi till bussen o vänta. Hoppade  på bussen, snackade lite och sånt. Sen hoppade det på 5 killar:O och typ bussen var full, så dom ställde sig vid oss, dom stank svett OMG så felicia typ spraya av sin parfym, ahaha hemskt. dom då!
Hoppade av i sjöbo och köpte ny piercing:D
Sen var det bussen till Lövestad, så träffade vi några av hennes kompisar:D det va kul =) så roliga dom är, skrattade ihäl
hahahaha
Typ vid halv 9 hämtade Camee oss vid fridtidsgården:D åkte och hämta Nicklas o hans polare.
Åkte hem och gick upp på Felicias rum o så, sen gick vi hem till Camee och Andreas för att låna en fil. Så satt Söta Fredrik där och matthias:P
Men vi lånade en film och gick upp till Felicias rum så skickade Felicia sms till Andreas och fråga om ja gick Fredriks mobil nummer, och jag fick de:D hahah han e rolig =) , men sen efter hon frågat det så kom Andreas in till oss, så ringde Camee andreas och sa att han skulle komma tillbaka, och att ja o felicia skulle med för Mathias och Fredrik ville  det:P  haha
Så vi kom dit, och hade satans roligt:D Andreas e skit kul men läskig. HAHAHA. ja fattar nt vf han e de men ajja:P
Så kom Fredriks fader och hämta honom vid halv ett, så gick ja och Felicia hem till henne o kollade på en  av filmerna vi lånade av Andreas och Camee.  Fast ja vi somnade när vi såg filmen. hahha
Så vi stängde av och somnade...

Lördag -  Vi vaknade av att Fredrik skickade sms till mig HALV TIO. vad tänker han med? hahahah ja frågade det också.
Sen typ åkte vi till lövestad och handlade godis:D
Typ kollad på film och sånt skön dag =)
Sen vid åtta gick vi ut med Anton och Dansken. FYFAAAAAN SÄGER JA BARA!!!!
Jag och Felicia skulle gå och möta dom två. SÅ KOM DOM BAKIFRÅN och skärmde livet ur oss:O o de va nt lite mörkt ute heller, man såg nt ett skit:O inga lampor eller shit heller:O omg rädd!
Så ringde Danksen till Hampe så mötte vi honom på fyrhjuling, 4 pers på en sån, de e ju helt skadad fan:pp min keps trilla av och ja fick panik slag.
Så Efter kom hampe med sin moppe  han bara - någons? haha
Vi hade skit kul =)
väl hemma hos Anton så pajjade vi hans säng:D gulligt =) hahahahah
Andreas hämtade oss typ 2 timmar efter,
så kollade ja o Felicia på film o sånt =) Sen sov vi haha,

Söndag - Vaknade av att min MAMMA skickade sms:P hahaha
Vi kollade på film hela dagen, fast vid halv tre typ åkte vi till sjöbo =)
Andreas bror skulle till lund så fick ja åka med honom o hans fru i bil:D sen i lund halv 6 tog ja tåget och nu sitter ja här, rätt kall:O omg hahahahh




Från lördagen





Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0