Engelska!

Asså ja stör mig riktigt mkt på min Engelska lärare Monica. asså hon e så dum i huvudet alltid!!!!!111!!!11etttiieet!11!
Asså försvinn från mitt liv lixom.
Jag tränade på att skriva glosorna på ett papper, men ssen la jag undan det när vi typ började. SÅ hade jag mobilen i knäet och skickade sms med Fredrik, patrik mm och så började hon dampa på mig. hon bara - Sluta skriva uppp glosorna du skriver på pappret, jag vet att du har ett papper där på knäna!
jag bara - ööh de har jag ju inte alls, så jävla efterbliven man kan vara, ofta man anklagar någon att man gör nått när man bara skickar sms.

Och sen i slutet när vi slutade efter glosförhöret så sa hon - man kallar inte en lärare för efterbliven, när du ahar apu och en person du ine gillar och du kallar den för efterbliven kommer du bli utastad.
jag bara - asså du behöver fan inte anklaga mig att jag skriver av glosorna på ett papper när jag fucking inte gör det för helvete.

Asså shit vad jag stör mig på den tanten asså!
fyfan.
Försvinn
ps hon luktade skit i munnen, Andas inte på mig:o
förfan!

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0