25 Februari!

Idag är det onsdag, och ja e typ skit nervös inför fredag! Ta mig baklänges. nej men asså. jag har redan piercingar och varför ska ja va nervös, ja vet att de nt gör ont! haha
och typ dom säger att det inte gör så ont. Men ja jag e lite knäpp.
NERVÖS!
Och när fredagen väl kommer, så kommer ja flippa ur:O omg. kl4:O ja kommer äeeh.
Johanna kommer få dra in mig där asså!
ja kommer nej, ja vet nt, jag e knäpp =)

Nu säger vi så ja ska sluta snacka om hur nervös jag är. eller jaaa jjag kommer säga det i morgon också men ändå!

Jag ska snart skriva en boksak  om tre böcker ur twilight. orkar nt HAH. Det kommer vara jobbigt. men ska göra det nu
och hoppas de blir bra också:D
hejdå alla snälla barn:D<3


Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0