09-02-09 Måndag!

Måndagar är alltid sega som fan!

typ kvart över åtta gick jag till bussen skulle åka buss till Johanna:D
Typ när ja var vid bron vid maxi tänkte jag -  " Fan att ja inte var han pojken som åkte på den gåsen, då skulle jag redan varit framme ju"  Sen gick jag en bit till så kom jag till typ ler vägen så tänkte ja - " Det fick ju endå rätt fort, men hade redan varit framme och ja kunde flyga"
aah jag e störd:D hahaha.  Asså ja fattar vart de kom ifrån alls. men de e synd!  Väl när ja kom fram till Johanna och berättade vad jag hade tänkt på  så fick man höra -  du e sjuk i huvudet!
haha

Sen gick vi till bussen 2an då:P så snackade vi o hade sköj på bussen:D så på GA hoppa vi på ettan och träffada Joakim så vi snackade med honom och sånt:D Så började vi med Engelska, fan va ja hatar de! läraren e rolig men hon e jobbig. ahhaah
Tics:D hemskt men kul..
Kul dag i skolan, byxorna ja hade på mig hade ja ett hål typ mellan benen och dom sprack ÄNNU mer omg:O hemskt vafaan!
Så man kan ju inte ha dom på sig mer, har ett par lika dana men dom sticks på låren, FATTAR INTE?
haha
Sen träffade man Björn på skolan, han tog studenten förra året.
Skulle hälsa på lärare och shit. GE MIG DIN BIL TACK UNGE:DDD Den e snygg bilen:D

Sen gick man i stan litta med Johanna:D hittade EN skit snygg tröja på stadium ska ha ledt asså:D
Sen åkte vi hem och så, så ja nu sitter ja här:D vill ha en bulle:D pusshejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vem du menar med han på gåsen :D

2009-02-09 @ 21:39:07
Postat av: Estexx^

Jennie du är verkligen sjuk xD

2009-02-09 @ 22:28:13
URL: http://estexx.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0