Bullet for my FUCKING valentine!!!!11!!111!!!1111

FYFAN VA DET VAR BRA:DDDD fyfan:D

På dagen mötte ja upp Philip sen åkte vi till mig och  lämnade av lite saker,  åkte ner till stan igen och mötte upp Ludde som vi skulle vara med. Träffa coffe fast Elina hade inte kommit än men dom skulle endå ta ett tåg senare.
17:50 tog jag , philip och ludde tåget till Lund:D fedt najs:D
Stod i köön sicken kö fan:O skit lång fast de gick endå rätt snabbt att komma in i värmen, Coffe och elina kom in när vi tre barn redan var där inne, stod där och lyssnade på Bleeding trought som va hyfsat bra, och lacuna coil som var skit dåliga ffyyyyfaaan, ett italiensk metalband, dåliga som fan.
Sen KOM BULLLEEEET det man väntade på :D skit najs var det då YÄÄÄYYY:DDD
fast de hände en SKIT hemsk sak:O ja tappade min mobil mitt på golvet men en skit söt snäll liten brud hitta den. TACKSOMFAN!!!
men inte lite splattad det var efter de. Först hittade ja locket, ja bara vaarfaaan e resten lix, så kom hon med batteriet ja brA MOBIILEEN!!! började nästa böla, utan min mobil går inte lixom. Sen hitta hon den, ja kramade ihjäl henne vafan:P haha
synd om henne.
men mitt minneskort var borta:O åååhhh ååhhhåååå all min musik, såå heeej nu har ja ingen musik ha på när ja ska till skolan palla de lixom åååhh. hahahah
Fast skulle få låna Philips mp3 Tack älsk<<3, måste ha musik ,deeaad annars lixom.
kvällen fortsatte med bullet, resten av kvällen var lyckad, hade mobilen och var där med min största kärlek Philip..<333

Skulle hämta jackorna och sånt från garderoben, Philip, ludde och coffe gick ut så ja och elina stod där:P såkom ja före henne hon stod bakom mig så tog ja min, philip och luddes jacka först., så gav ja Elina dom och ja sen tog ja coffe o hennes saker, så vi kom ut till killarna med varandras saker ja hade de hon skulle ha och hon det ja skulle ta. haha äeh sjukt:DDD

på tåget fanns de nårra fulla fjortisar som sjöng och ja var så fuckin trött och hade ont EXAKT över allt typ. så ja blev skit arg ja skrek HÅLL HÄFTEN FÖR FAN!
haha
Philip blev rädd att ja skulle fram och smälla till dom,. hade ja nt haft såå ont i kroppen hade dom fan fått en smäll!!

har tagit foto, fast har ju inget minnes kort så kan nt lägga in dom på datorn, får skicka dom till Philips mobil, så får han skicka dom till mig:P hahaha..
 
heeejdå

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0